עיצוב לוגו לחברות | מעצב לוגו | עיצוב לוגו | לוגו מעוצב לעסקים | מעצב גרפי לעסקים | עיצוב לוגו לעסק | לוגו מעוצב | מעצב לוגו
לוגו - עיצוב לוגואים, דף נחיתה - עיצוב לוגו
עיצוב לוגו לחברות וגם עיצוב לוגואים לעסקים, איך נוצרים לוגואים ?
תהליך מורכב ולא פשוט כמו שכולם חושבים, לוגו תפקידו לעביר מסר ברור ופשוט מי אנחנו או לאיזה קובצה אנחנו שייכים.
מעצב גרפי נפגש אם בעל העסק שומע את החזון של אותו עסק תיאור קצר על כיוון על מה הוא חשב או איך הוא מדמיין את הלוגו של החברה, והכי חשוב מה הוא רוצה לשדר לקהל הלקוחות שלו.
עיצוב לוגואים
לוגו הוא מוצר יחודי לחברה שעבורה נוצר הלוגו, לוגויים לא ניתן להעביר בין חברות שונות מהרבה סיבות תחום עיסוק שונה, פונים לקהל יעד
אחר , הלוגו משדר את מה שהחברה רוצה להבעיר ללקוחות שלה או ללקוחות פוטנציאלים.
שלבים בעיצוב לוגו.
לוגו מותאם אישית לצורכי החברה או לחזון בעלי החברה , תהליך שעוברים בו כמה וכמה שלבים:
שלב ראשון הבנת הקונספט המרכזי של החברה , קהל יעד איליו פונה החברה.
לאחר עיצוב מספר דוגמאות של לוגואים ראשני נשלחות הדוגמאות ללקוח עד 3 במספר לאחר בחירת כיוון כללי מאחת משלושת הדוגמאות של הלוגואים , מעצב גרפי משפר את הדוגמא על מנת לפגוע בול במטרה בעיקר בטעם בעל העסק.
לאחר סיום העיצוב ואישור הלוגו מתחיל תפקיד נוסף של מעצב גרפי להתאים את המוצרים היוצאים מהעסק באחידות כלומר : עיצוב כרטיסי ביקור מותאמים לכל תפקיד ותפקיד,עיצוב נייר מכתבים ,עיצוב מעטפות כולל לוגו חדש, התאמת הלוגו באתר אינטרנט והצגתו בצורה הכי ברורה ובולטת לעין.
משמעות של לוגו בעיניי לקוחות פוטנציאלים
לוגואים הם החזות הראשונה של כל עסק וחברה לא קשור במה הוא עוסק, כמו שלכל מוצר יש אריזה משלו ולא ניתן למלא בא מוצר אחר.
אותו דבר לוגו שייך ומתאים רק לעסק ספציפי שאין ביכולתנו להעביר מעסק לעסק, אלה אם המיתוג הוא אישי ? כלומר עיצוב הלוגו מותאם לאישיות ולא חברה וכך הלוגו בעצם מייצג אדם או חזון של אדם ולא קשור למה שהעסק עוסק, מאמן כושר אישי- ומחר אות מאמן הפך למדריך ליוגה, מכוון שהנושא הראשי היה אדם שעומד מאחורי המקצוע אז מה שנשאר לעשות להחליף בכרטיס ביקור את נושא העסק ואין צורך בשינוי לוגו או עיצוב מחדש.
לוגו מותאם אישית לכל לקוח ולקוח, תהליך שכל עסק חייב לעבור על מנת להבדיל אותו מהמתחרים ולהראות ללקוחות נושא אחד שיחזור על עצמו בכל התקשרות: פגישה בתערוכות , הפגישה , בפרסומים שונים וכו".
ברגע שהלוגו הוא הסמל הראשי של החברה כל אחד שיראה את הלוגו ישר יחשוב על החברה אם זה בצד החיובי או השלילי של אותה חברה ומה הוא חושב עליה.
יש אמרה שאומרת "לקוח מרוצה אחד יספר ל-1 עד 2 אנשים.
לקוח לא מרוצה יספר ל - 10 עד 20 אנשים" אותו דבר אפשר להגיד על לוגו ברגע שהוא מושך את העין ונעים לצפייה הוא יביא לבד את הלקוחות ולא יבריח אותם.
עיצוב לוגואים
לוגו מעוצב למתן פתרון עיצובי וחזותי לחברה , לוגו הוא ההתרשמות הראשונה והחזקה במיתוג העסק.
עיצוב לוגו ממקד וחושף את העסק או החברה למעמד חזותי חשוב בעולם העסקים ומקנה מיתוג נכון באותו התחום הרצוי.