OM עיצוב וקידום עסקים | דף נחיתה לעסקים | דפי נחיתה מקודמים | דפי נחיתה לעסקים
נייד : 052-6699243 | 052-4561122 | אימייל : ozgur@om-d.com

OM דף נחיתה לעסקים - קידום אתרים בצפון - קידום אתרים לעסקים - קידום אתרים לפי אזור - קידום אתרים בחיפה


קידום אתרים בצפון | קידום אתרים בחיפה | קידום דפי ניחתה | קידום עסקים באינטרנט | קידום אתרים לפי מילות חיפוש | קידום אתרים לפי אזור

 

קידום אתרים
קידום אתרים נחשב לאחד מערוצי הפרסום האפקטיבי בעידן הטכנולוגי כיום, כל בעל עסק צריך לשאול את עצמו איך אני הייתי מחפש את האתר שלי בגוגל או במנוע חיפוש אחר. מכירת מוצר או שירות מטרתה בקידום אתרים להגיע לכמה שיותר גולשים שחיפשו את המוצר או התעניינו בא בעבר.
קידום עסק ברשת האינטרנט מתחיל באתר ידידותי למשתמש מותאם למובייל ולכל תצוגה אפשרית,  מהירות האתר חשובה ביותר בעידן שאין בוא יכולת לדחיית סיפוקים שווה לאפס. במידה והאתר שלכם בנוי נכון מבחינת מדדים אלה אתם מוכנים לצאת לדרך ולהתחיל במסע פרסום או קידום אתרים אורגני וממומן.
מהן אופציות קידום אתרים ברשת האינטרנט:
אופציה ראשונה קידום אתרים בגוגל אותה נחלק לשתי קבוצות : אורגני ,ממומן.
על מנת להגיע לדף ראשון בגוגל חייבים לפעול לפחות באחת משתי הדרכים:


קידום אתרים אורגני - קידום אתר הוא בעצם עבודה של מקדם אתרים מקצועי. תפקידו של מקדם אתרים לבצע פעולות טכניות על האתר על מנת להביאו לדף ראשון בגוגל וגם למקום ראשון. ישנם כלים רבים שעוזרים בקידום אתרים מקצועי להבין את קהל היעד של אותו לקוח.
היום קידום אתרים אורגני מקבל תפנית מקידום גלובלי לקידום אזורי , היתרון הגדול של אתר שהיו יכולים להגיע אליו מכל מקום בעולם וכיום מנועי החיפוש מציגים לגולש תוצאות לפי המיקום הפיזי שלו, ישנם יתרונות וחסרון לעסקים גלובליים או אפילו ארציים . היתרון הגדול לעסק שבוחר לקדם את האתר לפי עיר או אזור יוכל לחסוך אלפי שקלים בשנה על קידום אורגני.
קידום ממומן בגוגל - אפיק זה נותן שתי אופציות למסעות פרסום.


קידום אתרים ממומן - אפיק זה מצוין לעסקים שרוצים להופיע ראשונים בגוגל בזמן קצר מאוד. מדובר על קניית בנק הקלקות לפי ביטוי מסוימים ( מילות מפתח - ביטוי שגולשים מחפשים ). גוגל אדוורדס מאפשר להשתתף במכרז על מקום ראשון לפי סכום לפי כל כניסה לאתר, קליק(כניסה לאתר) יכולה לנוע בעלות של אגורות בודדות למאות שקלים לקליק הכל תלוי בתחרות לביטוי מסוים.
מסע פרסום ממומן בתוך אתרים - היום גוגל מאפשר לנו מקדמי העסקים לפרסם מוצר אצל מתחרים שלנו או באתרים גדולים , להגיע לגולשים שתעניינו במוצר או שירות שאנחנו מוכרים. פרסומת זאת יכולה להופיע במספר דרכים : תמונה , מלל בתנועה וגם בסרטונים קצרים.  מסע פרסום זה יכול להיות זול יחסית והתשלום לפי כמות חשיפות, מתאים לעסקים שרוצים להגיע לתודעה של לקוחות פוטנציאלים.
לסיכום קידום אתרים דורש עבודת מחקר ותכנון אסטרטגיה נכונה לכל לקוח, הכי חשוב להבין את צורכי העסק ולהתאים עבורו את אחת או יותר מהחלופות של קידום אתרים . בעל עסק צריך להחליט על תקציב אותו הוא מוכן להשקיע בתכנון שנתי, לשלם למקדם אתרים מקצועי שיבצע קידום אתרים אורגני לאתר, או  לשלם לגוגל אדוורדס תקציב מראש ולשלם למקם אתרים אחוז מהתקציב שיבצע עבורכם ניתוח מדויק ומעקב שותף.  עסק קיימת או חדש אפשרות להתקדם לפי תקציב שנקבע על ידי הלקוח .

 

קידום אתרים בחיפה - קידום אתרים מקצועי יחזק את  אתרכם ויעזור לו להתקדם ולעלות למקומות הראשונים במילות חיפוש שונות אשר נבדקים ומותאמים לתחום העסק או המוצר אותו תרצו לשווק .

OM עיצוב וקידום אתרים מתמחים בקידום אתרים באינטרנט.
קידום אתרים נכון יכול להיות כלי שיווקי וכלכלי יעיל במיוחד
לעסק


קידום אתרים  נכון יגרום לחשיפה מרובה באינטרנט ולחיזוק האתר שלכם ברשת.
ניתן להפנות ולקדם את האתר לפי קהל יעד וגם לפי אזורים מסויימים
לדוגמא ( צפון , מרכז, תל אביב, חיפה, ועוד).
להזמנות ניתן ליצור קשר טלפוני: עוז  052-6699243  או מיקי  052-4561122

ניתן לפנות דרך אתרנו

 
קידום אתרים אורגני  - קידום אתרי אינטרנט - קידום אתרים בחיפה  - קידום אתרים בצפון - קידום אתרים חיפה - קידום אתרים -  דפי נחיתה -  OM דפי נחיתה לעסקים
 
 
 
 
 
 
 
 

OM עיצוב וקידום עסקים | דף נחיתה לעסקים | דפי נחיתה מקודמים | דפי נחיתה לעסקים
נייד : 052-6699243 | 052-4561122 | אימייל : ozgur@om-d.com

 
ניתן לקבל מידע נוסף באתר הבית
קידום אתרים בחיפה - קידום אתרים - קידום אתרים לעסקים - קידום לפי אזור