עמוד נחיתה מנצח חייב לחבר בין מה שהגולש מחפש ורוצה לבין הפעולה שבעל העסק רוצה שהגולשים יבצעו. תמיד לתת כמה אופציות לפעולה השארת הודעה או יצירת קשר. הרבה עמודי נחיתה מפספסים את המטרה בכך שהם לא ממוקדים ויותר מדי פרטים לא רלוונטיים לתוצאות החיפוש. בעידן של ימנו הכול חייב להיות חד וחלק וכי מהיר וברור שאפשר, לכולנו אין זמן ורוצים להספיק כמה שיותר , לדוגמא עמוד נחיתה שזמן הטעינה שלו ארוך. זאת אומרת שהגולשים יכולים לעבד עניין ולעזוב לפי תצוגה זמן ממוצע שלקוח מוכן לחכות 2 עד 3 שניות ולא יותר למרות שזה מה שחיפש בדיוק וזה מה שהוא צריך.
לקוח שחיפש כיסא לפינת אוכל והגיע לדף הבית של חנות לרהיטים שבא מוצגים המון מוצרים נוספים , לקוח שאין לו סבלנות או שלא מבין יותר מדי באינטרנט יברח וינסה את הבא בתור עד שיקבל עמוד נחיתה שמדבר בדיוק על מה שהוא חיפש ועדיין צריך לקלוע לטעם של אותם גולשים שכבר הגיעו .
החלק הכי קשה בבניית עמוד נחיתה הוא בעצם שלב הניתוח ומיקוד לנושא אשר יניב יחסי המרה הכי גבוהים שיש , לסדר את האוזן לגבי יחסי המרה באינטרנט הם לעמוד נחיתה רגיל בין 1 עד 2 אחוז בלבד, דף נחיתה מעלה יחס המרה בין 4 ל 5 אחוז בלבד.
עמוד נחיתה שנחשף 1000 פעמים בחודש יכנסו אליו בין 10 ל 50 אנשים תלוי כמה הוא מושך ומעניין. אחרי שנכנסו לדף נחיתה שלנו בין 10 ל 50 אנשים בחודש אחוז המתקשרים הם 10 אחוז בערך . דף נחיתה אם מיקוד לנושא ראשי אחד בלבד וללא תוספים מיותרים הופכים כול דף אינטרנט לדף מנצח בפני עצמו.
ניסיון של חברתנו בדפי נחיתה אשר משווקים ברשת האינטרנט רק בקידום אתרים אורגני אשר חברתנו מתמחה בה, נכון גם אצלנו רוב הדפים שלנו ביחס המרה רגיל . איך ישנם עשרות דפים שיחס המרה שלהם מטורף נעים בין 15 ל 18 אחוז, ושוב שאני חוזר לניתוח הדפים האלה הדבר היחיד שרואים בבירור שדף שהמיקוד לנושא ראשי אחד קוצר הרבה יותר פירות מאשר דפי נחיתה שישנם כמה נושאים ראשים שקשורים לאותו תחום
דפי נחיתה ממוקדים | דף נחיתה ממוקד | דף נחיתה | דפי נחיתה