דף נחיתה

OM עיצוב וקידום עסקים | דף נחיתה לעסקים | דפי נחיתה מקודמים | דפי נחיתה לעסקים
נייד : 052-6699243 | 052-4561122 | אימייל : ozgur@om-d.com
OM דף נחיתה לעסקים - עמוד נחיתה

 עמוד נחיתה 
 
 
 
 
 
 
 
 

OM עיצוב וקידום עסקים | דף נחיתה לעסקים | דפי נחיתה מקודמים | דפי נחיתה לעסקים
נייד : 052-6699243 | 052-4561122 | אימייל : ozgur@om-d.com

דף נחיתה - דף נחיתה לעסקים

עמוד נחיתה | דף מכירות | דף נחיתה | דפי נחיתה | דף נחיתה לעסק | דף נחיתה לעסק | עמודי נחיתה לעסקים


אז מה זה עמוד נחיתה או דף נחיתה , ולמה אנחנו צריכים אותו ?
אני יכול לספר לכם סיפורים ומעשיות מה זה עמוד נחיתה , תשאלו 10 אנשי אינטרנט כל אחד יגיד משהוא דומה מאוד .
ההגדרה כל כך פשוטה :

העמוד הראשון שפוגש הגולש כאשר הוא מגיע לאתר שלנו ! או לדף עסקי בפייסבוק.

הרבה אנשים חושבים שדף נחיתה הוא כזה שחייבים לעשות מסע פרסום ממומן על מנת להגיע אליו . ומצד שני הרבה עסקים משתמשים בדף הבית של האתר למסע פרסום, ובעצם הם מפספסים את כל המטרה . כל עסק מציע מספר מוצרים ושירותים .
בדרך כלל בדף הראשי של אתר החברה מופיע יותר ממוצר או שירות, כולם רוצים לדחוף כמה שיותר זה נקרה בשפה החופשית תאוות בצע.

לדוגמא אם בעמוד נחיתה זה הייתי מספר לכם גם על כל שאר הנושאים שחברתנו עוסקת קידום אתרים עיצוב גרפי וכו...
בדרך כלל גולש שיגע לדף כזה ירגיש את העומס ויברח מדף הנחיתה או מהאתר כולו. כל עמוד נחיתה צריך להתרכז במוצר או שירות בודד בלבד.
בקיצור עמוד הראשון אשר מגיעים אליו הגולשים , אין שום קשר למקור התנועה ממנו הגיע המשתמש אם על ידי קידום אתרים אורגני או מסע פרסום באינטרנט.
עמוד נחיתה מנצח חייב לחבר בין מה שהגולש מחפש ורוצה לבין הפעולה שבעל העסק רוצה שהגולשים יבצעו. תמיד לתת כמה אופציות לפעולה השארת הודעה או יצירת קשר. הרבה עמודי נחיתה מפספסים את המטרה בכך שהם לא ממוקדים ויותר מדי פרטים לא רלוונטיים לתוצאות החיפוש. בעידן של ימנו הכול חייב להיות חד וחלק וכי מהיר וברור שאפשר, לכולנו אין זמן ורוצים להספיק כמה שיותר , לדוגמא עמוד נחיתה שזמן הטעינה שלו ארוך. זאת אומרת שהגולשים יכולים לעבד עניין ולעזוב לפי תצוגה זמן ממוצע שלקוח מוכן לחכות 2 עד 3 שניות ולא יותר למרות שזה מה שחיפש בדיוק וזה מה שהוא צריך.

לקוח שחיפש כיסא לפינת אוכל והגיע לדף הבית של חנות לרהיטים שבא מוצגים המון מוצרים נוספים , לקוח שאין לו סבלנות או שלא מבין יותר מדי באינטרנט יברח וינסה את הבא בתור עד שיקבל עמוד נחיתה שמדבר בדיוק על מה שהוא חיפש ועדיין צריך לקלוע לטעם של אותם גולשים שכבר הגיעו .

החלק הכי קשה בבניית עמוד נחיתה הוא בעצם שלב הניתוח ומיקוד לנושא אשר יניב יחסי המרה הכי גבוהים שיש , לסדר את האוזן לגבי יחסי המרה באינטרנט הם לעמוד נחיתה רגיל בין 1 עד 2 אחוז בלבד, דף נחיתה מעלה יחס המרה בין 4 ל 5 אחוז בלבד.

עמוד נחיתה שנחשף 1000 פעמים בחודש יכנסו אליו בין 10 ל 50 אנשים תלוי כמה הוא מושך ומעניין. אחרי שנכנסו לדף נחיתה שלנו בין 10 ל 50 אנשים בחודש אחוז המתקשרים הם 10 אחוז בערך . דף נחיתה אם מיקוד לנושא ראשי אחד בלבד וללא תוספים מיותרים הופכים כול דף אינטרנט לדף מנצח בפני עצמו.

ניסיון של חברתנו בדפי נחיתה אשר משווקים ברשת האינטרנט רק בקידום אתרים אורגני אשר חברתנו מתמחה בה, נכון גם אצלנו רוב הדפים שלנו ביחס המרה רגיל . איך ישנם עשרות דפים שיחס המרה שלהם מטורף נעים בין 15 ל 18 אחוז, ושוב שאני חוזר לניתוח הדפים האלה הדבר היחיד שרואים בבירור שדף שהמיקוד לנושא ראשי אחד קוצר הרבה יותר פירות מאשר דפי נחיתה שישנם כמה נושאים ראשים שקשורים לאותו תחום

מחיר לדף נחיתה - חבילות
סוגי דפי נחיתה - הסברים ודוגמאות

דפי נחיתה ממוקדים | דף נחיתה ממוקד | דף נחיתה | דפי נחיתה
אימל ובדיקה של אימל